Cykelfri dag

Mår inte samre idag an vad jag gjorde igår, absolut inte. Men jag har en sån jakla hosta och har sovit grymt dåligt eftersom jag vaknar for att jag får svårt att andas hela tiden. Så jag tankte som så, att jag får inte vara helt dum i huvudet, eftersom ifall jag hade varit hemma så hade jag vilat utan att blinka, men bara for att man ar pa Mallorca så vill man cykla, cykla, cykla, oavsett hur kroppen har det!

Så nu har jag varit nere vid frukostbuffén for andra gangen idag. Har druckit tre koppar varmt vatten tillsammans med Jeppe och Mads. Nu tankte jag ta ett langt varmt vad och riktigt slappna av så att jag kan komma ovanpå snart igen!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Tilina, du som cyklist borde veta att man ska inte träna när man har skit som går i kroppen! ;)

2008-03-21 @ 09:02:06
URL: http://sophiela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0