Ovantad bergstur

Okej, det var i-n-t-e meningen att vi skulle upp i bergen idag, sa vi skippade bade arm- och knavarmare da det var sa fruktansvart varmt! Men, med en helt uuuusel karta sa kom vi allt upp i bergen anda, sa hogt sa vi var ibland molnen och det tog cirka 1h innan vi var helt nere vid kusten igen, naaagot genomfrusna..
Vagarna ar fina annars, hittat en hel del mindre trafikerade.. Det springer dock rabieshundar overallt, en borjade till och med jaga mig idag..Jag som ar radd for vanliga hundar fick en jakla fart och cyklade t.o.m ikapp Tina NERFOR, alla vet att jag hatar att kora nerfor utomlands. Ar sa sjuka backar har, inget alls som Mallorca, sa otroligt branta, helt sjukt. De dumma spanjorerna har satt brunnarna pa fel hall ocksa, sa man fastnar med hjulen. Fick en hel massa timmar idag, sa nar vi kom hem tog vi ett laangt bad!

Eftersom det ar ett Spa & Fitness-hotell vi hamnat pa, sa var vi nere idag och kikade pa spa-avdelningen.. Ska se om dar finns tid for ogonbrynsplockning och manikyr pa lordag, isafall ska vi unna oss det och varsin Mojito, da jag aldrig forr smakat en sadan.. Just nu lever vi budget for att se hur langt vi klarar oss matmassigt pa 80 euro.. Blir spannande.. ;) Sa lordag blir lyxdagen efter sista traningspasset pa formiddagen...

Nu skall vi sova, ska forsoka vara pa cykeln lite over 08.00 imorgon..Blir tufft! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0