Pretty Party Cakes

Var inne en sväng på bokrean efter jobb idag, hittade massooooor!!! Men, kom på att jag har ett presentkort liggandes här hemma någonstans på 300 kronor sedan studenten.. Har köpt många böcker sedan dess, men jag glömmer alltid (!) det där jäkla presentkortet hemma.. Så jag bestämde mig för att lägga ner min gigantiska bokhög och komma tillbaka på torsdag, med presentkortet, så att det äntligen används!

Men precis innan jag skulle gå, så ser jag den.. Boken.. Den står där, ensam på en hylla, och ropar mitt namn! Såklart var denna på ordinarepris, och 220 kronor för en kakbok kanske låter mycket, men den är helt underbar. Så många tårtor jag vill göra nu! Snälla, någon, fyll år snart =D "Pretty party cakes" av Peggy Porschen.. Kom hem och googlade på henne och upptäckte att hon gett ut fler böcker om riktiga "cakes", måste ha! En sådan inspirationsbok, faaaantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0