Miiin hjärtedag

image317
Var som sagt hos Carolin igårkväll och åt middag med hennes föräldrar. Åh, så mysigt! Efter maten blev det kaffe och kaka (Självklart hade jag med mig mina cupcakes.. de glömde jag minsann inte.) Så kom Danne över och vi spelade lite Buzz.. Debut för min del!! Kuul och sådär perfekt lagom för en torsdagskväll . =)
Blev ytterligare lite kaffe och en kaka när jag kom hem tillsammans me Mor och Far sen..


Idag var det jobb.. var bara lunchinhoppare, så va bara inne i Malmö 4h.. Har tagit det superlugnt hela dagen sen, mycket behövligt.. Morgondagen ser nämligen ut såhär; Träning - Äta - Jobb - Äta - Träning, sedan ska jag försöka få hit Kim på kvällen, lite mys framför schlagern..


Kommentarer
Postat av: Tilisha

Hey alskade syster!!! Forlat forlat FORLAT att jag inte hort av mig pa lange :( Vi ar ute hela dagarna och det ar saaaaa underbart nu nar Jonathan ar har!!! Vi har det jattemysigt! Hur ar allt dar hemma?? Saknar er alla sa otroligt mycket!! Halsa alla! Jag alskar dig lillasyster!! Puss PUSS!

2008-02-16 @ 09:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0