Världens bästa juuul

Ja, ingen har nog missat att det var julafton igår, och det var den trevligaste på länge. God, god, goooood mat, jag satt fortfarande och käkade en halvtimme efter att alla andra slutat.. Och ingen fick gå från bordet av mig.. =) Allt slank ner förutom sillen och Janssons frestelse, som vanligt. Åh, vad min mage var full! Jag skyller på att jag hade tränat på morronen.. Då får man äta sådär mycket. =) Sen var det kaka och kaffe, och min saffranskaka som jag gjorde kvällen innan blev mycket uppskattad, kul, då det var lite hittepå-recept! Magen blev ännu mer fylld! Klappöppning, där förresten jag var tomte.. Det börjar bli lite tradition nu va..?
Fast förra året körde jag lite mer på SexySanta-looken, i år var det mer "Hej-jag-kommer-från-Norrland-och-har-aldrig-sett-dagsljus"-looken. Men det var uppskattat iaf! Sen var det ännu meeeer mat, ännu meeeer kaka, massa Singstar, massa Med Andra Ord, och sen avslutades kvällen med att käka lite Queen of Pudding. YUMMI!

Var i säng sent, sent, och sov ända tills klockan 12, första gången på nårra år tror jag. Blev lite cykel ute, hann dock inte många timmar då det mörknar så tidigt, så har fått komplettera med lite TC nu..

Nu är det dusch, sen är det rester från igår som gäller.. Imorgon börjar jag jobba kl 07.. Fasen för mellandagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0