Trött.. trött...

Sådär.. Jobbat, tränat och slappnat aaaav. Det är vad jag har gjort idag. Efter träningen blev det bubbelkaret i en timme, välbehövligt må jag lova! Ska sova nu, så jag får iaf 10h sömn tänkte jag. Drar mig väl upp vid 09 och rullar ut med tempohojjen sen. Kolla växlar och så. Känner mig taggad till noll just nu, mycket p.g.a att jag inte tränat tempo en enda gång hittills. Det närmsta jag kommit tempo är 12-minutersintervaller. Och jag kan lova er att jag inte lyckas köra 25 kilometer på 12 minuter ;) Men säsongen är lång och detta är bara första racet utav många, så det får gå som det går. Har ju fortf. förkylningen som ligger och drar. Får se om kroppen klarar av att pressa.

Nu känns det som evigheter sedan jag träffade dig Cerdic. Det är evigheter också, närmare bestämt två veckor på söndag?

Har förresten, de två senaste kvällarna, sett två av de absolut bästa filmerna jag någonsin sett. (Hur kan jag ha missat att se dem innan!?) Nämligen "Seven" och "I am Sam". Mästerverk. "Fight Club" nästa. Jag vet, jag har haft ett helt förfärligt liv - missat hälften av alla Disney-klassiker och alla andra sevärda gamla filmer. Vart gick det snett? ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0