Skånehelg

Så har det varit tävlingar på "hemmaplan". (Så gott som i alla fall.) För min del har det inte varit någon höjdare, då spöket i min mage härjade igår och det gick fantastiskt dåligt. Men det är bara till att sopa under mattan och ta nya tag. Madde blev i alla fall trea, och det blev en prispall bestående av Alriksson, Fredrikshof och Svanesund. =)
Madde, Martina, Sören och Micke sov hos oss inatt, så det var trevligt igårkväll med mycket prat och mat.

Jag hade inte riktigt bestämt mig för hur jag skulle göra med tävlingen idag då jag vaknade imorse, så jag packade väskan och drog ut till start tillsammans med resten. Väl där så pratade jag lite med Christian och kände efter hur kroppen hade det, och bestämde mig för att stå över. Tur det tror jag, för när jag sedan var ute i backen med Krille så gjorde det jäklar i det ont i magen. Oj, vad det högg!! Men gissa om jag hade ångest för att jag stod över? (Säg egentligen NÅGOT tillfällde då jag inte hittar något att ha ångest över? =p) Så jag fick agera fotograf och jag fick en del fina bilder på tättrion som gick iväg redan på första varvet utav sex. Även idag blev Madde 3a och pallen återupprepades i samma ordning med Alriksson, Fredrikshof och Svanesund på pallen.

Har varit ute en sväng på dryga två timmar, och med endast lite magproblem de första 45 minuterna så kunde jag köra på lite sen, och det var ett riktigt kuuul pass idag!! =) När det sedan är 16,7 plusgrader i skuggan också så kan man ju inte annat än njuta! Synd bara att det skulle va dåligt väder i Landskrona i förmiddags.

image361
Fr. vänster; Camilla Larsson, Jennie Stenerhag och Madelene Olsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0