Har jag berättat om...?

... Om de två små bagarna som en söndag plötsligt bestämde sig för att göra en liten rövare i Staffanstorp? Telefonen ringde när jag satt på TC.n i söndagseftermiddag.. brukar vanligtvis inte svara då, men eftersom numret kändes bekant, men ändå inte, så tänkte jag "What the heck..:"
Möts av ett;
- Hej! Var är du?
- Öh.. nere och cyklar.. vem? va?..
- Det är Lisette!

VA!? Sara och Liselott (hihi..ojdå..) hade lämnat av Michelle i Staffanstorp och bestämde sig för å se om jag var hemma. Märkte verkligen hur mycket jag saknat er. Så där satt vi i trappen, jag i ultraheta cykelbyxor och Sara och Liselott och skvallrade i 1,5h. Helt sjukt, har inte setts en enda gång sedan den 15e juni förra året, men ändå var det precis som förr. =)  Nu får det inte dröja 9 månader till nästa gång (=

image349

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0