Utgång

Gårkvällen var myyycket trevlig. Var ju först hos Emilia och firade henne. Hamnade mellan söta Mikaela och Martina mesta delen av kvällen. =) Gjorde även debut på Singstar, vilket jag förövrigt var totalt värdelös på! (Jag skyller på att jag inte kände igen låtarna. Det duger väl som ursäkt?) 

Fler och fler drog sig ur det faktum att vi skulle in till Malmö på kvällen, och jag ville helst av allt hem och sova jag också faktiskt. Var trött efter en faktiskt så ganska hektisk dag. Men Lovisa och jag gjorde sedan en deal på att vi båda skulle dra ut, så så fick det bli! Väl där så splittrades alla åt varsitt håll, och jag hamnade på KB med Cerdic, Enes och Anton. Även Martina och Kim, men de försvann i folkmassan. =(

Fann även My (BikBok-kollega) inne på dansgolvet, som vanligt, omringad av tusen pojkar.. ;)

Kvällen avslutades med en välsittandes falafel, och taxi hem... Tack för igårkväll, Emilia, Cerdic och Enes. =)
Fast Enes, du borde egentligen tacka mig.. Med tanke på Emmy ;)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej, Vet du vad SnowJoggersen kostar på Bikbok i Malmö?

2007-11-03 @ 17:55:52
URL: http://sophiela.blogg.se
Postat av: Enes M

tss..jag var en smooth motherfucker, jag skulle leverera en lika klockren line som "smultronröda läppar" om du gett mig chansen..

2007-11-03 @ 20:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0