Frukostdejt

Ikväll skulle jag egentligen med Tilisha och Tina till KB för att se Sha La Las, Jive och The Sandmen. (Tilishas buddies, därav varför.) Men efter dagens långa träningspass så kände jag verkligen inte för att dress up och vara social! ... Cykelsyndrom.
Så jag tog en lång skön dusch och papsen och jag beställde hem mat och allt det sista är fixat med skolan.
Nu dröjer det jäklar i det länge tills jag ska lämna in något mer skolarbete. Sådär.. 2-3 år.. eller.. kanske aldrig?! Vem vet? =)

Vi börjar dessutom få ordning på vår planering av studentdagen! Det preliminära är champagnefrukost at my place, sedan lunch i Lund och efter det ska dagen bara rulla på och vara otroligt bra ;)

Imorgonbitti ska Carolin och jag ha frukostdejt. Myspys!

Kommentarer
Postat av: TomasDJ

Kul blogg ;)....sällan man ser några cykeltjejer här i trakterna (inte för att jag har sett dig :)) men visste inte ens att det fanns några som tog cyklandet på stort allvar..

2007-05-25 @ 18:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0