Underbara söndag.


Gårdagens bakande blev yummi for my stomach! Krämbullar, kanelsnäckor och en chokladkolapaj åkte in och ut ur ugnen. Tog mig sedan ett långt varmt bad, sedan stack jag och Tina som sagt till Vismarlöv! Blev en lång, men mysig kvällsfika med Perry, Carina och Morgan. Sen kom Niclas dit och vi fick för oss att spela Monopol. Jag trodde jag spelade smart, var därför snål och kall som is, men plötsligt var alla gator köpta! Förutom 4 stycken som jag fick vantarna på, men det är ju inte särskilt många...

Idag har vädret varit alldeles undebart. Idealiskt väder för vinterträningen. 5+ och soligt. Dessutom, hör och häpna, så var det helt vindstilla - i Skåne! Håll i hakan... Blev en riktigt mysig träningsrunda, så bra att jag inte ville stiga av cykeln när passet var slut.. Jag ville ha mer, mer, mer! Men jag somnade i bubbelkaret sen, så det var nog tillräckligt för mig ändå. =)

Har bara segat i soffan sedan klockan 16, Kim kom över för några timmar sen! Men nu har hon åkt hem, så jag tänkte ta mig i kragen och faktiskt plugga till samhällsprovet. Men först... Uneståhl i min iPod. ;p

164908-37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0