Lördag

Igår var jag på Tårtesset och gjorde färdigt min första tårta till projektarbetet, bara fyra kvar! =) Känns bra.

Jag sitter här i full cykelmundering och väntar på att Tina ska komma förbi så vi kan ge oss ut på ett pass. Fin-fint väder ute! 3+ och, visserligen mycket mycket moln, men inte ett enda grått sådant!
Vi gav oss ut i torsdags just som det började duggregna, för att sedan spöregna.. Efter 1½h kände vi oss väldigt väldigt blöta och mycket besegrade. Oj, vad jag frös om mina knän. Så det fick bli TC resten av passet.

Tina och Jag har handlat in ingredienser till vårt planerade lördags-bakande! Tro det eller ej, men Tina har faktiskt börjat intressera sig för bakning och matlagande.. Håll i hakan! Så efter passet väntar förmodligen ett bubbelbad, sedan baka, baka, baka. Ikväll ska vi sen bege oss ut till Vismarlöv för att umgås med Morgan (och Frank?).

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0