Helgen är över.

Gårkvällen spenderades med Cerdic, och för ungefär.. hmm.. första gången någonsin (!) så hade jag faktiskt ett stort finger med i beslutet om vilken film vi skulle hyra! (Förutom "Jag kommer alltid veta..." då) Jag fick äntligen se "When a stranger calls", som jag så många gånger förut stått med i handen framför Cerdic med mina hundögon och sagt "Men vi kaaaan väl hyra den här!?" ... Men det förnekar han nu starkt att jag någonsin har gjort. För han var helt på G me den filmen igår. (Det var en knasig tvärtom-vad-allt-brukar-vara-i-vanliga-fall-kväll).
I vilket fall som helst så var "Jag kommer alltid veta...", som förväntat, riktigt värdelös, men ändå ett måste att se för att avsluta hela "Vad du gjorde förra sommaren"-kapitlet.
Fast "When a stranger calls" var goodigoodi! (Se, jag kan faktiskt välja filmer ;)..) En mycket trevlig kväll i alla fall!

Idag har jag varit ute på Coop Forum med föräldrarna mina och köpt lite kläder och lite nödvändiga saker till datorn. (såsom bläckpatroner o.s.v...) Efter det så gottade jag mig självklart med One Tree Hill, samtidigt som jag drömde mig bort till mitt framtida äktenskap med Chad... Skämt å sido.
... Men det skulle faktiskt inte ha varit helt fel.
Efter det, så begav jag mig mot datorn, för att se... One Tree Hill... Uh, it's become an evil disease!

Nu är det dags att stänga av den här saken, och lägga mig för att sova.

164908-10  Yummi Yummi!

Kommentarer
Postat av: Cerdic

Haha nej, du har aldrig nämnt dne filmen haha! Du har bara nämnt typ systrar i jeans o sånt grejs ;D

2007-01-31 @ 18:06:30
URL: http://cerdics-blogg.blogspot.com
Postat av: Emilia

Hmm okej jag är jätte ledsen tilina! men jag kan tyvärr inte umgås med dig om du handlar kläder på coop forum... hahahaa (L)

2007-02-01 @ 17:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0