Weekend

Jobbade som sagt i fredags, det kändes som om jag var genomblöt när jag kom fram, nej, det regnade inte. Det var bara det att jag fick springa som en dåre genom Köpenhamn. Tåget var försenat, och jag var tvungen att sticka inom BikBok på Ströget först, vilket jag i vanliga fall hade hunnit med god marginal. Men eftersom dessa jäkla tåg aldrig kan anlända till Svågertorp enligt tidtabellen, så var det alltså med nöd och näppe som jag kom till Köpmagergade i tid.
En helt OK dag, blev några tröjor rikare och några kronor fattigare.

Vädret igår var skitfint, blåste dock mycket. Men, säg någon dag det inte gör det här nere i Skåne?
På eftermiddagen åkte Mor, Far å Jag till Klågerup för att fira Sabinas 8årsdag.
Efteråt följde Kim med oss hem och sov här. =) Vaknade dock ett x-antal gånger av att hon pratade i sömnen. =)

Sättet jag spenderar söndagskvällen på har blivit något utav en rutin nu... Först middag, sen sitter jag framför TV.n med ögon stora som tefat och kollar på One Tree Hill, och sedan Playa Del Sol. Haha, så jäkla bra. ;)

... eller så har vi den andra varianten av hur jag spenderar min söndag; Med Cerdic och en lame-ass-movie. =)

Skola imorgon, och en tur till Malmö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0