Ny outfit!

Jeeej, jobbade idag, med Nathalie och My, perfect company! =)
Vi har nytt färgtema, vilket innebär; välja outfit! Så jag kom hem med lite nya kläder. Och inte en krona har spenderats idag.. ;)
För övrigt har dagen flytit på bra, var på Svågertorp redan 20:08, jag och My brukar inte ta tåget förrns 20:18! Effektivitet är Nattas grej! Plus att vi sprang som attans till stationen...
Nästa lördag är det My's inflyttningfest, ska bli sjukt roligt! Förstår inte hur allt folk ska få plats i hennes lilla 2a.. Men det fixar sig säkert!

Imorgon är det cykel och sen middag hos Tina som sagt. Kanske får med mig Kim dit, så blir det lite helgmys! Annars är det ju lov, fast det är inte så mycket skillnad på lovveckan och en vanlig skolvecka. Kommer vara mycket på Tårtesset i veckan, måste verkligen komma igång ordentligt nu!

Men nu skall jag sova, har varit på benen sedan klockan 08 imorse!

Nightnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0