Vem har en blogg som lyser upp dagen?... Jo;


  Cerdic har! Jag menar, ta bara ett inlägg som det här följande;

"Det är konstigt. Ju mer ledig tid man har, desto tröttare blir man, och desto mindre gör man. De senaste två veckorna har jag fan inte fått mycket uträttat... det bästa jag har åstakommit är typ att ha sett hela Heroes-säsongen på en vecka. Annars är det fan inte mycket alltså...
Jag har funderat en del över vad jag ska göra om dagarna nu. Så här är mina förslag:

- Börja spela playstation
- Börja följa någon ny tv-serie som jag kan ladda hem
- Gå ut och leka/träna med en fotboll som fan
- Skaffa en flickvän (som inte jobbar)
Så om någon har ett förslag på något spel jag kan börja spela, någon tv-serie jag kan börja följa (nej, inte DW, OC, House eller liknande...), eller rentutav någon person som kan vara aktuell för alternativ fyra, så skulle jag vara jävligt tacksam för tips :)"

...eller det här;

"Vad fan är grejen med sniglar?
De är tjocka, slemmiga maskar som (i många fall) bestämt sig för att släpa runt på nått jävla hus, som inte står emot alltför mycket, de är jävliga långsamma, och till råga på allt så är de så jävla korkade så det finns egentligen inte. De har funnits typ en miljard år (okej, jag har ingen jävla aning, men de lär ha funnits länge....), men de tror fortfarande att världen ska gå under varje gång det regnar, så de beger sig upp till marken. För helvete alltså!
Trodde hela grejen med hela evolutions-mekaniken var att arter skulle utveckla sig... sniglar är fortfarande korkade, långsamma och har fan i princip inga försvarsmekanismer...fatta vilket brutalt misslyckande för hela evolutionen....
Ja, jag hatar sniglar!"

Får det inte en till att dra på smilbanden?!
Världens bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0