Jag önskar... bättre väder!!!

Visst, sommaren är snart slut och det är naturligt att det blir sämre och gråare väder.. Men, den stora frågan är egentligen; vart har sommaren hållit hus?! Efter mitten av juni-månad har det minsann inte varit många dagar med riktigt strålande solsken... Och nu regnar det konstant känns det som. Tråkigt tycker jag. =/

Om det inte blir bättre väder ikväll så blir det nog ett inonhuspass... Jäkligt trist att köra ut ensam i sånt här väder.. Eftersom källaren för tillfället är helt fylld med damm och annat trams, efter all borrning för att sätta ned vattenpumpen efter den senaste översvämningen, så har jag varit tvungen att flytta upp trainern till ovanvåningen. Efter 5 minuters hålligång nere i källaren känns det nämligen som om man är 90år gammal och har fått en astmaattack som heter duga.

image211
Såhär ser min nuvarande träning ut som jag bedriver inomhus...
Mysigt för resten av folket, precis vid TV-soffan. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0