Vilodag

Ah, så skönt. Sovit oroligt igen inatt, så var som en zombie fram till i eftermiddags.. Men har ändå bara legat vid poolen och försökt steka bort lite ränder från gårdagens långpass, så det gjorde inte så mycket.
Var ute och promenerade och fick vår efterlängtade glass - varför har vi inte yoghurtglass på samma vis hemma i Sverige?? Stort frågetecken i min värld. Nu slappnar vi av lite till innan det är dags för matlagning, den står på tortillas ikväll. Smakar gott!

Snackat med min sjukgymnast över telefon idag och förklarat läget, lugnt platt pass imorgon och så ska jag förhoppningsvis kunna tuta och köra sen igen. En liten överansträngning trodde han och ville att jag skulle smörja in det med tigerbalsam. Kul att jag såg tigerbalsam för några dagar sedan och har nu kollat igenom varenda supermarket i hopp om att finna det igen - men no luck. Var inne på farmacian och hörde om de hade något och han visade mig en tub som såg ytterst misstänksam ut och sa "kills pain".. Hrm - nejtack. :) Den klarar jag mig utan! No pain, no gain. Heter det inte så? Kanske inte i detta sammanhang iofs, men.. what the heck.



Iiih...





Passerade runt 15 hemlösa katter på bara några hundra meter...
Tänk om man hade kunnat rädda dem alla, som med Katten och Lilla Kisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0