December

Helt otroligt vad fort tiden går - redan december... 30 dagar till, sen är det nytt år igen. Nästan lite skrämmande vad fort tiden går. Snart 5 år sedan jag tog studenten - vad har jag gjort under de åren egentligen!? Men i alla fall, nog med deprimerande tankar.

Körde Morten till hans jobb imorse 07.30, sen hem ifrån Köpenhamn direkt efteråt. Träning och en hel massa ringande till läkare, facket och lite annat är nu klart, och nu sitter jag här och ska gå till jobbet om en kvart, börjar lite tidigare idag då de behövde hjälp med några fler lägenhetshus.

Till helgen väntar först Maroon5 imorgon i Köpenhamn, sen vankas det tränings, träning och träning i helgen. Lite julmys ska också hinnas med, då alla 54 lussekatter som bakades i söndags på adventsmyset redan är uppätna, utdelade och nu slut!


Mina två fina bakar på kommando. (Mitt kommando... ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0