Model Lab

Igår var Tilisha, Katrine och jag på Model Lab i Malmö och blev sminkade och fotograferade. Var först mycket skeptisk till hela idén när tjejen ringde och frågade. Tina hade nämligen blivit "inbjuden" till att göra det kostnadsfritt då Daisy (tror jag?), vår väninna, varit där för x antal månader sedan och skrivit upp hennes namn på listan. Men då Tina befinner sig i USA till december så gjorde vi det istället.

Vi kom på den geniala idén att ta med Katrine då hon aldrig i sitt liv burit make up och antagligen kan räkna på en hand hur många gånger hon haft klänning på sig i sitt vuxna liv. :) Och så fin hon blev! 60 bilder togs, men var ganska enkelt att sålla ner dem, självkritisk som man är :) Slutade med att jag köpte hem 10 st. Kul grej att göra i alla fall, men inte helt min kopp te :) Märkligt med alla poser..



Ni får ursäkta den gradvisa cykelbrännan :)


Kommentarer
Postat av: Trine Schmidt

Så fine i er!!!

2010-08-23 @ 18:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0