CAT! CAT! CAT!

När jag kom hem från träningen idag så var det en katt här uppe!?

Den hade tydligen sprungit efter pappa imorse när han var ute och hämtade tidningen och sprungit med in, så släppte pappa ut den. Sen har den väl sprungit in genom affärsdörren och irrat runt i affären, för när mamma sen öppnade dörren upp till bostaden så rusade den upp till Tina! Nu vill den inte gå, och vi vill inte släppa ut den. Det är en liten liten kattunge, utan halsband. En sån kan man ju inte släppa ut helt själv i denna trafiken!

Så för att Tina och jag inte ska bli allt för fästa vid den så har vi valt att kalla den för "Katten", så länge. Fast jag älskar den redan ändå. Mamma säger att jag inte får ljuga om någon frågar om jag sett den heller.. Hon säger att man ska vara ärlig. Jag tycker att man ska ljuga.

 


Kommentarer
Postat av: Kim :D

ajabaja!

inte ljuga Tilina :D

men den var ju väldigt söt.... och alla behöver ju en katt.... en vit lögn då och då skadar ju inte :D

2009-09-03 @ 12:32:44
Postat av: Anonym

jo det gör det visst det menade jag :D

2009-09-03 @ 12:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0