God morgon, god morgon!

Det är tisdagmorgon, jag drar på lördagmorgon. Kan någon förklara för mig varför jag känner mig sjukt stressad redan nu!?Jag vet nog varför...

Idag ska jag få ihop alla grejer som ska me min cykel ner i kartong imorrn, plus träning ikväll.
Imorgon ska det tränas på förmiddagen, in till Danmark för att lämna cykeln på eftermiddagen, sen bio med Cerdic på kvällen.
På torsdag ska jag träna på morgonen, jobba, sen få massage på kvällen.
På fredag ska jag jobba och packa och umgås med Tilisha som kommer på torsdagkväll.
I detta ska jag även hinna åka ner till Trelleborg och hämta hem mina nya Sidi, jag ska handla olika nödvändigheter till Mallis, jag ska ringa banken, växla pengar, och försöka hinna klippa mig hos Åse.

Låter kanske inte som så mycket, men i mina öron låter det sjukt mycket.

Better get started...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0