Brick Lane and river thames

Sååå, ännu en dag har snart passerat här i London.

Idag begav vi oss av vid 10-tiden mot Brick Lane - mycket vintage blev det, men jag tyglade mig och köpte faktiskt bara en skjorta och en helgrym väska inne på Beyond Retro. Hittade en schysst skinnjacka á la Michael Jackson, men den fick jag tyvärr lämna kvar... När våra magar började kurra gick vi till Sunday Up Market och åt vid ett av alla matstånd - yummi.

Lite mer vintage efter det - ett jättefint halsband och en brosch fick jag fatt i. Sen gick jag förbi en söt liten dam som sålde Cupcake-ljus... Ni förstår nog själva att ett sådant var jag bara tvungen att ha ju!

Spatserade runt en hel himla massa sen - mina cykelben har nästan lite träningsvärk efter allt promenerande på 2 dagar. Kikade på Tower of London, Towerbridge, HMS Belfast, London Bridge, tog bilder av London Eye och lite annat. Gick sen längs med Themsen och njöt... Tills regnet kom - då gick vi lite till, sen beslutade vi oss för att ta tåget hem och nu softar vi lite  på hotellet innan middagen ska ner i magen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0