Frustrerande?

Var hos tandläkaren idag ju, faktiskt för att fixa ett hål.. Har så grymt tajt mellan mina tänder längst bak så får lätt karies där... Men i alla fall, efter att ha sett bedövningssprutan (som förvånansvärt nog alltid ser ut att vara större än sist varje gång man ser den), och ett litet pep-talk av tandläkaren precis som om man vore 6 år gammal så tog jag till slut den där förbaskade sprutan (Hatar dem, simply hate them.) Och jag måste fått rejääält med bedövning, för nu sitter jag här, fyra timmar senare, fortfarande bedövad upp till öronen. Sjukt. Sitter och inväntar attd en ska släppa så att ja ska kunna dra och träna snart...

Efter det så blir det att äta quornfilé med keso och spenat.. (Jag har börjat gå den sunda vägen här i livet..) Märktes idag då jag va på gymmet och det visade sig att jag har minskat i fett%, jooho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0