Allt om inget.

Ibland skriver jag fastän jag egentligen inte har något vettigt alls att skriva om.. Lite dumt. Som en gång, för inte så jättelängesedan faktiskt, så tyckte jag att det skulle vara en himla rolig grej att börja samla på PEZ-gubbar. Varför? Ingen aning, förmodligen för att jag råkat köpa två stycken på samma dag, och de stod så fint bredvid varandra. Men sen kom jag på att jag också tyckte det var en jäkligt bra idé att samla på urdiskade små yoghurtförpackningar när jag var liten, det blev en hel del... När de sedan började att samla damm så började jag samla på dammråttor. Efter ett tag gjorde alla likadant på förskolan och tillslut hade vi ett helt zoo av dammråttor. (Detta är helt sant, vi band faktiskt snören om dem och gick ut med dem, som små hundar. Förstår verkligen inte varför ingen annan än jag minns detta.) Och sedan var det ju en himla tur att jag inte var damm-allergiker.

image302

Kommentarer
Postat av: Tilisha

Hey crazy sis!!
Haha, du ar konstig ;) Allt val? Saknar dig som attan!! Sa bra att du luftar mina klader! var JATTEOROLIG for att de skulle mogla...or not! :)
Det ar som ett paradis har i Koh Phangan!! Du hade alskat det!! Halsa alla och sag att jag saknar dem och alskar dem!!

Puss puss puss puss!!

2008-01-11 @ 11:47:29
URL: http://www.tilisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0