Körlektion, Laxå, Student...

It's all happening!

Har nyss haft min första körlektion, uh, det var med fjärilar i magen som jag gav mig iväg. Men det gick alldeles utmärkt.. Lite annorlunda att köra en så modern bil jämfört med den gamla suzukin ;)
Om några timmar drar vi till Laxå för att köra ett 3-dagars lopp. Ingår även i Svenska Cupen. Sådär lagom taggad.. Haha, sprint i motlut är inte min grej! Men övning ger färdighet.
När jag sedan kommer hem på söndagkväll så blir det sova, sova, sova, för på måndag så ska vi sjunga om studentens lyckliga dagar!

Känns grymt konstigt och jag har fått något av en 18års-kris.. Snacka om sura miner här hemma när jag pratar om det, med tanke på att ena systern är 23 och andra 24 år. =) Efter måndag så står jag där... Men jag har ju i alla fall Bik Bok att falla på. =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0