Trött.. trött...

Ruuuskigt fint väder idag, termometern stod på -1 grad imorse och solen sken och flaggorna hängde ned längs flaggstängerna.. (Mer perfekt vinterväder i Skåne för cykeln kan det knappt bli?!) Så tog MTB.n och cyklade grusvägar ut till Kullatorp och cyklade runt inne i skogen någon timme och sedan tillbaka.. Fint distanspass, men tröttheten har sköljt över mig nu och jag är säker på att jag skulle somnat på 10 sekunder om jag lagt mig i sängen nu.. Men så kul ska det inte bli!  Ska till AG.s nu och köpa lite mandel och annat gott, för ikväll ska det göras julgodis.. Knäck, kola, chokladkola, saffransskorpor och brända mandlar.. YUMMI!

För övrigt är jag också igång med projektet "Pimp my suitcase". image294
Hatar det faktum att alla resväskor ser exakt likadana ut när de kommer ut på rullbandet på flygplatsen, så jag har tagit tag i saken och min väska ska fasen synas när den kommer ut på rullbandet i Colombo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0