Ännu mer omplanering

Ja, så kan det gå ibland - Morten kom inte över i helgen trots allt. Så det blev lite ändrade planer för helgmyset - men det blev alldeles underbart ändå. Körde 5h träning i lördags, och senare på kvällen kom Tilisha med packning för övernattning! Kvällen bjöd på lite lördagsgodis och film och mys, och tjejsnack i sängen innan vi slocknade.

Igår var det vila på programmet = lång söndagsfrukost med familjen. Åkte ut till Nova och ordnade lite saker med Mamma och Tilisha sen, och blev lite fattigare... Det där med mitt shoppingförbud har ju inte gått sådär jättebra... Men snart ska vi stå på loppis igen, och då får jag förhoppningsvis in någon tusing precis som sist. Och lika många plagg som jag handlade igår, lika många plagg skulle åka ut ur garderoben när jag kom hem - och vi lyckades rensa ut med råge.

Nu är det lite avslappning som gäller, innan jag åker in till banan om knappt 3h. Derny idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0