Trött tjej!

3,5h med lite backintervaller och tunga igångdrag stod på schemat idag, kroppen känns OK, men vädret är inte riktigt med oss!? Visserligen ska man inte klaga, 18 grader och mulet är ju bra mycket bättre än det väder som det bjuds på hemma i Skåne, men här på GC förväntar man sig helt enkelt lite mer. Blir faktiskt riktigt kallt i dalarna ibland.. Men men, efter lite mat, dusch och tvättande så fick jag en liten tupplur i soffan/sängen. Skönt att få sova lite efter träningen... Lägger oss tidigt här borta på ön, bara en kväll har vi lagt oss senare än 21.30, och igår bäddade jag ner mig redan 20.30. Men ändå är jag trött när klockan ringer 07.45!? Förstår det inte riktigt.. Antar att jag fortfarande har en del timmar att ta igen från 6-dages veckan. Kan tyvärr inte lägga upp några bilder, uppkopplingen är för dålig. Ni får helt enkelt nöja er med att bara läsa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0