HOME SWEET HOME!

Åh, vad skönt det är att vara hemma igen. Gårdagen var minst sagt lång..

Kunde inte somna, så somnade först 02.30, och klockan ringde igen 03.45 för att säga hejdå till tjejerna som skulle ta taxi till flyget redan 04.30... Somnade om, men vaknade med 220 i puls 07.15 av att någon står I lägenheten. Var becksvart och jag ser bara en kontur av en människa stå innanför dörren. Skrek av ren panik och då ser jag, trots inga linser, att det är städerskan som rusar ut! Haha... Snabbt upp och ut, och där står den stackars förskräckta städerskan med en hink och mopp och en lapp där det står B21 04.30. Fick förklarat på knacklig spanglish att jag skulle vara kvar till 12... Gud... Aldrig vaknat så rädd förut. :)

Taxi till flyget redan kl 12, och där fick jag vänta till 15.30 innan jag fick checka in, och flyget som skulle gå 17.30 gick inte förrän 18.30 pga strul med passagerare och bagage.. Så landade i Köpenhamn först 00.35, och stupade i säng 02.30. Inget alarm satt, och jag vaknade först kl 12.10... Utvilad och pigg för första gången på 14 dagar. Har sovit så oroligt och dåligt på den dåliga soffan på hotellet under hela vistelsen, så det var rena himlen att få bädda ner mig i min egen säng inatt.


Gran Canaria-style

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0