Veckovikariat - check!

Jobbar ju i H&M's fastpool, vilket innebär att jag jobbar när jag kan och när de har behov, men till sommaren är där alltid massa vikariat eftersom ordinariepersonal går på semester och dylikt. Hade ett längre vikariat på gång, men då det krockade med cyklingen så gick det tyvärr upp i rök - är ju svårt att ta några längre perioder med fasta jobbtider inom butiksbranschen på sommaren då det oftast är mycket helger. Men jag hittade en vecka då det är rätt lugnt på cykelfronten, så v. 30 har jag jobb hela veckan ut, ska bli så himla kul! Resten av tiden är jag kvar i poolen, precis som jag är nu.

Det enda tråkiga med det är att det var veckan då Morten och jag tänkte åka till Frankrike med cyklarna, ner till hans föräldrar som långsemestrar där nere varje år, men då han inte fått klart med laget om tävlingar så fick det bli såhär. Kanske hittar vi andra datum, vi får se, vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0