Fint pass

Bytte om på passen igår och idag, körde mina intervaller igår och lade distansen idag, då jag hade sett att det skulle bli lite bättre väder idag, och gissa om jag var glad för mitt beslut! Igår var det blåsigt, regnigt och allmänt trist, idag däremot... :) Solen tittade fram då och då, bara 5m/s och 14 grader. Hurra, hurra, hurra, vilket fint pass det blev. 4h skulle hinnas med, men när jag kom hem till dörren stod den på 3h 59 min 20 sek - det fick räknas som 4 tyckte jag.

Börjar bli grym på det där med att gissa ihop rundor och komma hem nästan på pricken på den beräknade tiden! Ska erkänna att det har blivit lite utav en sport för mig det där.. Gissa rundor och få så exakt tid som möjligt.. Nördigt.

Nu börjar Östgöta närma sig med stormsteg, och nerverna börjar komma fram mer och mer. Och precis som varje år inför säsongspremiäraren så har jag även börjat drömma att jag missar starten... Nerverna är nog redan väldigt framme vid närmare eftertanke!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0