Underbar kväll!

Kvällen igår blev precis så mysig som jag trodde - dock inget vin för mig då jag var tvungen att köra... Måste erkänna att det är ett stort minus med att bo här utanför stan, att man ofta måste köra och därmed inte kan njuta av ett glas vin eller två. Men vatten och Cola Zero smakade utmärkt det också! Det bjöds som sagt på räkor och kräftstjärtar i massvis med vitlök (luktar fortfarande vitlök på händern.. Ew...), tomatsoppa med créme fraiche, och yoghurtpaj med färska hallon och blåbär. Och en hel del massa tjejsnack såklart.. ;) Tack för igår tjejer, let's do it again! Vardagslyx!

Nu ska jag nog packa till Stockholms-turen, ska vara i Malmö om 3h... Ups.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0