Sjukling...

Förlåt att jag inte skriver så mycket, men har gått och blivit sjuuuk, sjuk, sjuk. Hade ont i nästan hela kroppen i lördags och var totalt smadret - och igår vaknade jag så upp med feber. Blev sängliggandes hela dagen, undantaget turer till köket för att hämta mat. Vaknade 5 imorse av 39,3 graders feber, och kunde sen inte somna om förrän kl 09. Så nu har jag vaknat igen... Fortfarande med feber. Usch. Snart ett år sedan jag var sjuk, brukar alltid ha en sjukdipp varje år - så jag hoppas innerligt på att det här är 2011-2012's vintersjukdipp jag fått nu. 

Nu ska jag se ett avsnitt av Pan Am - älskar den serien! Tänk om modet och kvinnorna hade sett ut sådär idag... Så vackra alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0