Back on track!

Nej, nu är det nästan så jag skämmer bort er - två inlägg på två dagar. Håll i hatten! ;)

Var på banan igår för första gången sedan april - pooh, det var läskigt må jag erkänna... Tog några varv nere på löparbanan innan jag vågade mig upp - men väl uppe så gick det ju som smort. Har man en gång lärt sig cykla så glömmer man det aldrig, sägs det ju. :) Sara var med mig inne igår, friskade upp minnet lite inför kommande resa till Japan :) Men idag åkte jag in själv med paps, känns skönt att ha kommit igång med det igen. Och på trots av väldigt lite cykelträning sedan slutet av augusti, så gick det ändå förvånansvärt okej. Hipp hurra!

Imorgon väntar sista löppasset innan Tilisha och jag åker upp till Stockholm för att avverka det totalt hjärndöda racet Tjurruset. Men vi åker upp utan att ta det som en tävling - med tanke på hur stor skaderisk där är i all lera och träsk, och det vore ju lite halvtrist att spoliera halva vinterträningen på grund av Tjurruset... Så det blir en hård, men försiktig tur för vår del! Kul blir det helt säkert i alla fall!



Gammal bild från i vintras på Sara och mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0