New haircut

Syns inte så bra på bilden... Men hade fått ganska så långt hår igen - märkligt hur ens uppfattning om vad långt och kort är kan ändras med åren... Fick panik förra året i november då jag klippte 10 cm och då "bara" hade hår ner till höftkanten - idag tycker jag att jag har långt hår när det nuddar axlarna. Men i alla fall, vår frisör flyttade till Stockholm i somras, och då han är den enda som jag någonsin låtit sätta händerna ordentligt i mitt hår och klippa av det, så vart det ju inte riktigt snack om att bara klippa topparna när vi nu väl var i Stockholm. Lika bra att göra något ordentligt, klippa toppar kan man göra i Malmö.

Så han klippte och klippte, och när jag tittade ner på golvet och såg allt hår så tyckte jag det var ett under att jag ens hade något hår kvar på huvudet!? Han klippte ur det och upp det så otroligt mycket, behöll pagen då den är så klassisk och fin, men vi klippte ur håret och gjorde det flikigt så det inte ser lika "snällt" ut längre. Men nu får det vara med klippning ett tag - känner att jag kan tänka mig att låta det växa ut några månader nu. Det enda som är jobbigt med det korta håret är när man ska träna - klämmor, klämmor och åter klämmor, istället för en enda hårsnodd.. I-landsproblem va?


Kommentarer
Postat av: Tilisha Levin

Snygging!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0