H&M

Japp, jobbintervjun som jag skrev att jag fått för några veckor sedan var alltså på H&M, var på intervju förra onsdagen och imorse fick jag besked om att jag fått jobbet! Har kommit med i deras FastPool-system, ett system som fungerar som så att du har en kalender på nätet som du fyller i när du inte kan jobba, resten av dagarna får du sms om vilka vakter som är lediga nästa dag - vill du ha någon av dem så gäller det att vara snabb i fingrarna och svara tillbaka. Såklart ett väldigt osäkert jobb om man är i behov av en fast inkomst varje månad, om man har hyra o.s.v att betala, men i det stadiet av livet som jag befinner mig i just nu, så passar det som handen i handsken.

På onsdag nästa vecka är det introduktionsmöte, sen börjar butiksutbildningen veckan efter.
Blir lite dubbelt jobb fram till nyår, då min vikarietjänst på Posten gäller till den 30e december. Men träning och julbak hinns självklart med... :)


Toppenbra!


Kommentarer
Postat av: Daisy

Heej Tilina! Va roligt, jag ska oxå på introduktion för samma jobb i malmö den 23! Fast jag är med i poolen för göteborg, men missa intron här i gbg så ska ner till malmö på intro :) Ska du på förmiddagen eller eftermiddagen? Jag ska på förmiddagen så vi kanske ses då? Skoj isfl!! Kram!

2011-11-17 @ 20:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0