Lång dag på ramen

Jaa, det blev långt idag, minsann minsann. Fick ont i mitt knä när jag kör uppför, för två dagar sedan, vilket ju kan vara ganska naturligt då det är längesedan jag körde många timmar och uppför. Känns dock ingenting när jag kör på platten. Men det var alltså lite obehagligt igår när jag körde i bergen, så idag körde vi ut och jag skulle testa och se.

Sara och jag möttes upp med Jessica, Johanna, Bella, Maria Grandt och Christian för en längre tur vid 9.30. Kändes bra mycket mindre i knäet idag än va det gjorde igår, men kändes fortfarande lite, och med vilodag imorgon så kändes det dumt att pusha på det i onödan, har trots allt 4 fler träningspass kvar här nere. Så efter drygt 2h så vinkade Bella, Jessica, Johanna och jag hejdå till de andra och fortsatte vidare mot en så platt runda som möjligt. Blev en fin tur och mätaren stannade till slut på 171 kilometer.

Lite räkor och ett glas vin senare så har tröttheten börjat komma ikapp mig. Sådär skönt dåsig :)
Vilodagen imorgon blir fantastisk - vi har dealat på att vi ska äta glass. Otroligt vad man kan glädjas åt små ting ibland ;)



Johanna började med att punka efter 5 kilometer



Dagens träningssällskap! Maria och Bella gömmer sig längst fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0