Egentid

Ja, ibland kan det vara skönt med sådan. Så idag cyklade jag ut själv i 4h och 15 minuter, upp i bergen. Lord, det var hårt. Ångrade att jag frivilligt valt den rundan halvvägs upp till toppen.. Men då var det ju lika bra att fortsätta upp bara. Gillar även att jag lyckades med konststycket att cykla vilse med runt kilometern kvar till hotellet.. Resulterade i att jag fick 3km extra på kontot.

Kommit hem för en stund sedan, varit duktig och tvättat direkt, så nu har jag rena fräscha kläder till imorgon också. Eller ja, så rent och fräscht det kan bli efter handtvätt vill säga. Nu sitter jag här, kom på att mjölk och det mesta annat jag proppar i mig efter träning är slut, så jag fick ta till drastiska åtgärder och har nu ätit två burkar tonfisk. MUMS! Glamoröst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0