Back home!

Gick hur fint som helst att komma hem - aldrig flugit ensam förut. Men det var ju skönt och stillsamt. Känns dock som att det först är idag som jag riktigt landat då jag kom hem sent i torsdags och har jobbat mellan fredag - söndag, och däremellan tryckt in träning och kalas.

Sovit länge idag, har ätit nu och ska ner ett pass på TC:n. Efter det åkter jag till Ballerup för att vara på officials-möte ikväll inför 6-dagars, då jag igen i år är ansatt som blomsterflicka.

Annars är livet bra, mina kvälls-dejter med Morten på nätet har bytts ut mot långa samtal på Skype sedan jag kom hem. (Hallelujah för uppfinnaren av Skype!) Planering för framtid med läger o.s.v är oviss då det som vanligt är lite svårt att få det hela till att passa med jobb och liknande. Men jag hade två jättebra veckor på GC och det var så skönt att få ordentlig rutin på träningen, nu ska den försöka hållas här hemma också - blir trixigt till att få ihop det redan på torsdag - tisdag när 6-dages drar igång.. Men med lite vilja så ska det väl kunnas pusslas ihop någorlunda.



Mallorca 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0