Rensning

Regnet öser ner utanför, och jag ska träna bana mellan 16 - 19 idag. Så vad ska man då fördriva tiden tills dess med? Tänkte att jag skulle rensa garderoben, har för tillfället så mycket kläder så de fyller två klädhästar, hela garderoben samt två bokhyllor. (Och ändå har man aldrig något att ha på sig när man ska ut...)
Hmm.. Men nu sitter jag här, mitt i alla klädhögar, och ångrar fruktansvärt mycket att jag slet ut allting på en gång - precis som vanligt.

Har man för mycket kläder mån tro, om man hittar 5 jackor i botten av garderoben, med lappar kvar, som man glömt att man någonsin köpt...?

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja känner igen de där av nån konstig anledning! ;)

2011-04-12 @ 20:20:47
URL: http://saaaraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0