Nya skor!

Okej, jag har handlat lite. Men det var förra veckan. Så det räknas inte. Men hittade de finaste skorna inne på Scorett, så jag kunde inte låta bli... Till mitt försvar så hade de just den dagen 20% rabatt på nästan allt. Ekonomiskt, kallar jag det ;) Jag har på känn att de kommer vara mina mest använda vänner under den kommande hösten. Om de nu är snälla mot mig vill säga - för jag har nämligen aldrig ägt ett par så höga skor förut - de mäter 13 centimeter, vilket gör mig hela 1.65 lång i dem. Hallelujah ;) Fast där är ju lite platå i dem, tack och lov. Men att gå i klackar är inte min starkaste sida, men Tina är min coach, så en dag ska jag nog lära mig.


Se så fina...


Kommentarer
Postat av: Sara

Ohhh, jag vill oxå ha!!!

2011-04-12 @ 16:01:10
Postat av: Johanna Nilsson

åå vad fina!!! Dem var du helt klart värd! :)

2011-04-14 @ 17:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0