Ledig igen

En veckas jobb är nu avslutat, och är nu ledig 6 dagar innan jag jobbar igen. Fick lite panik ikväll när jag skulle stänga och gallret inte gick ner. Stendött. Bar ut stegen och prövade att veva ner det, men nix, nada. Efter några svettiga, stressiga minuter så hittade jag felet - elektroniken hade slagits av inne på kontoret. Poh.. Så slapp jag sitta fast på Nova och vakta kläder under natten... :)

Har varit en skön vecka med härliga tjejer, dock gör 3 av dem sin sista vecka på praktiken nu, så nästa vecka är det bara oss gamla rävar kvar. Har fått in så mycket fint på jobbet, men jag har blivit bättre på det där med att inte shoppa, och har faktiskt numera ett helt tomt undanhäng. Ska erkänna att Skatteverket har ett stort finger med i spelet - fick 7 000,- i restskatt. Tack tack tack. Verkligen jättetack.

När jag skrev gamla rävar längre upp, så kom jag att tänka på att jag faktiskt är inne på mitt 5e år inom BikBok.. Startade på BikBok i Köpenhamn i september 2006, då jag fortfarande gick på gymnasiet. Oj, vad tiden går ruskigt fort.


Det gamla goda gänget, från Love Street, då det begav sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0