Slut. Jag är slut.

Har varit helt slut hela veckan, jobbat 7 dagar i rad. Craaaazy. Mycket att göra, stress hit, stress dit. Har tagit på mig att fixa lagret som var ett stort kaos bara. Ljuger inte när jag säger att jag har haft varenda plagg, (varenda!!) nere på golvet och vikt om allting. Har tagit 5 dagar för att få det hela organiserat - nu är det fantastiskt. Jag äääälskar att gå in på lagret nu.

Kom hem från jobb vid 17 i lördags, åt en mysig middag med hela familjen och skulle sen ut på min löprunda. Men.. Jag somnade kl 18 - på en lördag. Helt sjukt. Men antagligen extremt välbehövligt. Så gårdagens tur på mtb.n var ytterst plågsam när det kändes som om all kraft fortfarande låg hemma i sängen.

Men efter jobbet igår drog jag och lade min röst nere i vallokalen för att sedan avsluta en hektisk helg med underbara tapas och vitt vin på La Roche med min käraste Emilia. Underbart som vanligt, och har ni inte varit på La Roche i Malmö ännu - shame on you! Ni har missat något alldeles fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0