Bondefru

Ja, det var verkligen välbehövligt med en ledig dag.. Minst sagt! Utanför väller regnet ner, men jag har varit ute trots det, som värsta bondefrun med gummistövlar, fleecejacka och joggingbyxor. Mums, vilken vacker syn. ;) Plockade de sista rödbetorna för denna säsongen, blev en hel del faktiskt. Ska ta tid imorgon och lägga in dem. Har grävt bort de majsplantor som det inte kommer växa särskilt mycket på i år, satte dem alldeles för sent - 31 maj - men har trots det fått en hel del fin majs.

Har även skaffat en riktig kompost, så har varit igång och donat med den idag. Blir superbra! Har hunnit med att baka två stycken bröd, fyllda med massa nyttigheter! Varit och handlat in, och nu ska jag äta.. Ska ut i regnet och springa snart. Se om jag inte kan få ihop milen idag.. Lite nervös för hur benen reagerar på det, men jag vill... Vi får se!

... Jag är en 60 åring i en 21 åringskropp.. Hjälp.

Kommentarer
Postat av: Jørgen

Hola..... du lille 60 åring. Kan se du lever - og i bedste velgående.... Hvor er du ellers - er du der???

2010-09-27 @ 07:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0