Aj.. Aj.. Sa jag.. Aj?

Ojdå, såhär var det längesedan det kändes i kroppen. Men det är härligt på ett konstigt sätt ändå.
Trots det så pallrade jag mig iväg till gymmet för första gången sedan början av april - och precis som alla år på hösten så kommer man ner dit och känner sig som en total rookie. Lassar på knappt någon vikt alls då man vet att det ju heter "skynda långsamt" och att man får betala bra länge om man skulle köra på hårt från starten. Men fy vad det kliar i fingrarna när man står där nere.

Men nu är första gympasset gjort och det känns skönt! Imorgon ska jag ta mig ut till skogen och prova på lite löpning igen. Sen väntar jobbet mellan 14-20.30, har ny kampanj som går upp på torsdag, ska vara klar 10.00 sharp! Så där är nog en del att stå i imorrn.

Visstja, fick idag reda på att jag ska bli moster igen, för 6e gången! Fantastiskt roliga nyheter :)



Såhär nöjd var jag efter träningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0