Så vart vi på väg!

Nu sitter jag i bilen på väg till Falun - pappa och jag! Vi skulle egentligen samåkt med Andreas Arvidsson, men då han ville upp och köra racet kl 19 ikväll och vi inte kunde komma hemifrån riktigt så tidigt imorse så fick det bli såhär istället. Anländer väl till arenan runt 20 ikväll, vi tittar inom där innan vi beger oss mot vad som blir vårt boende de närmsta 10 dagarna.

Benen känns okej, kunde känna att jag hade kört bana 3 dagar i rad i tisdags, men så ska det väl vara. Fick sista massagen igår också, hann dock inte rulla ur benen som jag önskat, men om jag inte hinner köra på banan ikväll när vi kommer upp så plockar jag fram rullen och snurrar ur resan ur benen på lätta växlar. Resan på 8h sätter sina spår.

Annars i livet så har jag nu hunnit gå några veckor på silversmideskursen, har hunnit göra färdigt en ring samt en avskedsgåva till Cerdic som åker utomlands igen om 2 veckor och ska vara borta 8 månader den här gången. Tråkigt! Igår påbörjade jag ett nytt projekt - en lite mer avancerad ring än den förra. Jag älskar det och ska absolut försöka ordna tid till att gå vidare på vårens kurser också.


Tur att jag har datorn till att underhålla mig. Bara 5,5h kvar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0