En månad sedan sist.

IGEN!
Hittar inte tid och ro till att skriva här så ofta som jag vill, och det är riktigt trist då jag använder bloggen lite som en dagbok och kan kolla tillbaka och minnas saker månad för månad de senaste 3 åren. Men i år fattas det 2 månader här. Skärpning, en gång för alla!
Det är jobb, jobb, jobb och ett konstant mek för att hinna med bästa möjliga träning. Eftersom jag har ett ganska ojämnt jobbschema så får jag inte in den rutinen i min träningsvardag som jag gärna vill då jag är en rutin-människa. Men det är bara att göra det bästa utav det.
Nu drar jag och passar barn, för att sedan dra raka vägen till Danmark och träna och sedan direkt till Lund och silversmidekursen. Allt står packat och klart och matpaket står redo till mellan barnpassning och träning och träning och silversmide.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0