Dag 3 på YA Arena

Ja, så var halva loppet kört..
Det är tufft det här - Sara och jag låg på 2a plats efter dag 1, 10 poäng efter Team YA, men nu har vi plockat poäng på de individuella disciplinerna så inför kväll 4 ligger vi nu på 1a plats, 12 poäng före Team YA.
Igår vann vi återigen teamsprinten, slog vår egen tid från i söndags med 1 sekund. På Keirin kom Sara 2a, linjeloppet blev vi.... 3a tror jag. Och på poängloppet vann jag på samma poäng som Jenny. Så Sara och jag är taggade inför de sista 3 dagarna! Vi fruktar dock kvällen lite då det återigen är flygande kilometer på programmet. Så sjukt hårt, otroligt att det kan vara så hårt att köra så kort. Men jag tror på Sara, och jag är nästan.. nästan säker på att hon slår sin egen tid från i måndags. :)

Håll tummarna för oss ikväll - Flygande varv, flygande kilometer, udskillningslöb, scratch samt poänglopp står på programmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0