Tempo Hammarö

Ja, i lördags var det då dags för 11 kilometer tempo - en rolig rundbana! Kallt idag igen, men var taggad, för första gången på länge, inför ett tempo. Målet var att köra upp närmast startande framför mig (30 sek mellan varje) samt att vara bland de 10 främsta. I mål var jag 4,1 sekunder från att ha kört upp den framför mig och jag hamnade även på 10e plats i listan, så det fick vara ett godkänt lopp, och för första gången på evigheter så kändes det som om jag fick flyt i min körning och att fokuset var lite mer närvarande än annars! Klättrade upp och lade mig på 10e plats i sammandraget inför kvällens GP-lopp tillsammans med Herr Juniorerna.

Kommentarer
Postat av: arne bo jørgensen

Hej Tilina ! det er med ægte interesse,jeg følger det du skriver på din blok.Hvad angår fremtiden,vil jeg rigtig gerne anmode dig om at fortælle mig hvornår du vælger at køre løb her i DK! Jeg har meldt mig til at stå med flag her d.22 maj, når Køge Cykel Ring afvikler deres løb, som er et parløb over 30 km.Det har jeg gjort mange gange tidligere.Ha det bra!

2010-05-06 @ 17:56:38
Postat av: Robban

Världens bästa Matte .....snart på svensk mark igen!Fast det visste du redan.Lycka till med ditt fortsatta tävlande!Må gott!

2010-05-11 @ 18:43:31
Postat av: Robban

Hej Tilina!Boofle är naturligtvis med på Kastrup imorgon,jättesnällt av dig att tänka på Matte!

Lycka till i Vänersborg!Och snart är era filmkvällar tillbaka....kram kram

2010-05-12 @ 22:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0